İzleyiciler

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Tatildeyizzzz

Vakit ayirabilsem tatilini her anini paylasicam... Ben Muglaliyim tatilimizi burada geciriyoruz ....Kİzimiz Derin küçük olduğu için başka yerleri pek gözüm kesmiyor neyse fotolara geceyim...
Bahçede yapilan kahvaltilar olmazsa olmazlarimiz....


Burasi köyceğiz Pınarköy de bulunan YUvarlakcay çok hoş bir mekan ...Su kaynaktan geliyor buz gibi, cayin üstünde de kurulu restaurantlar var biz YEsil vadi restauranti seçtik mekan güzeldi fakat boyle bir guzellige karsi kahvaltisi zayif....



Burasi HAvuzlu BAhce Camli MArmariste... Eğlenceli bir mekan kahvaltiya gidip ayrıca havuzdan yararlandik...küçük bir hayvanat bahçesi ve midilli atlari var....Burda  Derin'i ilk defa havuza sokabildik sonrasında da cikaramadik...



Datça..... En son 5 yil önce gitmiştim ne kadar çok değişmiş... Önceden sesksiz sakin emekli yerli tatilcilerin mekani iken simdi yabanci turistlerin akinina ugramis ....palamutbuku mantici teyze;) palamutbukunde yolun en sonunda önceki gittiğimizde mantisini yemistik hala ayni Türkan Teyze isletiyormus...Mantisi ve otlu zeytinyaglilari guzellll




ELbisemi ben diktim ;)
Domatesleride benim kizim sular ...;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder